30.09.2014
Finisz konkursu Facebookowego - Mówiące Kamienie w Rezerwacie Biosfery Bory Tucholskie To ostatnie chwile na zgłoszenie zdjęć do konkursu, którego celem jest promocja wybranych przez lokalną społeczność atrakcji przyrodniczych i turystycznych oznakowanych „mówiącymi kamieniami” .
Konkurs rozgrywany jest w dwóch kategoriach: tekst opisowy i fotografia. W konkursie fotograficznym przewidziano dwie podkategorie: ilościową i jakościową. Termin zgłaszania prac upływa 30 września 2014 roku. Prace zgłoszone po tym terminie nie podlegają ocenie. Zakończenie konkursu nastąpi najpóźniej 30.10.2014r. Zgłaszanie prac następuje poprzez platformę społecznościową www.facebook.com. Utworzenie konta jest bezpłatne. Pierwszym krokiem niezbędnym do udziału w konkursie jest „polubienie” strony internetowej profilu „Borowiackie Szlaki” W kategorii „tekst opisowy” należy przygotować opis atrakcji oznakowanej „mówiącym kamieniem” i udostępnić go na stronie FB „Borowiackie Szlaki”. Opis powinien zawierać nazwę i umiejscowienie atrakcji, pozwalające na jednoznaczne jej zidentyfikowanie (preferowana jest nazwa umieszczona na „mówiącym kamieniu” dotyczącym przedmiotowej atrakcji). Długość i forma opisu jest dowolna. Celem jest zachęcenie do odwiedzenia atrakcji, do której nawiązuje „mówiący kamień”. Oceniana będzie nie tylko wartość merytoryczna opisu, ale też ciekawa forma, innowacyjne podejście do tematu. W przypadku prac fotograficznych należy:
Konkurs zostanie rozstrzygnięty przez powołaną przez Organizatora komisję konkursową. Decyzje komisji konkursowej są ostateczne. Nie przewiduje się procedury odwoławczej. W każdej kategorii przyznane zostaną po trzy nagrody rzeczowe za I, II i III miejsce oraz wyróżnienia. Ilość wyróżnień uzależniona jest od budżetu konkursu oraz od jakości prac konkursowych. W konkursie fotograficznym w kategorii „jakościowej” przyznana zostanie również nagroda publiczności dla zdjęcia, które otrzyma najwięcej „polubień” na portalu. W konkursie na najlepszy teks opisowy przyznana zostanie także nagroda publiczności za najwięcej „polubień” na portalu. Laureaci konkursu zostaną poinformowani o wynikach i sposobie odbioru nagród i wyróżnień poprzez portal „Facebook”. Odbiór nagród będzie możliwy w siedzibie Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego wykorzystania nadesłanych prac do celów związanych z ochroną przyrody, edukacją ekologiczną i promocją postaw ekologicznych, jak też promocji konkursu w mediach. Uczestnicy konkursu poprzez udział w konkursie zgadzają się na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku do celów promocji konkursu. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Nagrody w konkursie dofinansowane są ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Regulamin w formacie pdf Tuchola, 20.06.2014r. Wydział Promocj i Sportu |